سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی 5 هتل عالی در جزیره سامویی

ارسال شده توسط nazanin در 96/11/1:: 10:13 عصر

سامویی جزیره ای است که سالانه میزبان مسافران زیادی است . این شهر دارای هتل های لوکس با امکانات خوب است . در ادامه 5 هتل عالی در جزیره سامویی معرفی شده است .

1- هتل لی مریدین  

لی مریدین استراحتگاهی پنج ستاره است که در ساحل لامای در خلیج تایلند واقع شده است . استراحتگاه شامل 14 ویلای لوکس و خصوصی ، 63 سوئیت چینی و تایلندی ، سوئیت های تراس ، سوئیت های استخر ، ویلاهای لوکس و … می باشد .  همه ویلا ها و سوئیت ها از تهویه مطبوع ، آب آشامیدنی بطری ، کارت کلید الکترونیکی ، تلویزیون با کانال های بین المللی ، دستگاه پخش دی وی دی ، حمام اختصاصی با دوش ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، ملافه و بالش های با کیفیت ، صندوق امانات در اتاق ، امکانات تهیه چای و قهوه ، مینی بار ، یخچال و فریزر ، دسترسی به اینترنت (قابل پرداخت) ، خشکشویی ، تلفن بیسیم برخوردارند . 

2- هتل وانا بل 

یکی از 10 هتل برتر در سامویی وانا بل است که از هتل های 5 ستاره سامویی و لوکس می باشد که در نزدیکی ساحل چاونگ ، مشرف به خلیج تایلند واقع شده است . پنج ویلای لوکس با امکاناتی نظیر تهویه مطبوع ، تلفن IDD ، ملافه های با کیفیت ، تلویزیون های صفحه تخت با برد بالا با کانال های کابلی بین المللی و دستگاه های پخش دی وی دی ، کف پوش چوبی ، جعبه ایمنی الکترونیکی ، کارت کلید الکترونیکی ، بطری آب آشامیدنی روزانه ، بالکن های خصوصی ، چای و قهوه ، Wi-Fi رایگان ، حمام اختصاصی ، مینی بار و یخچال از میهمانان هتل پذیرایی می کنند .

3- هتل دیوا بیچ ریزورت

دیوا بیچ استراحتگاهی عالی در شمال سامویی در موقیعیت مکانی بسیار خوبی قرار دارد . دهکده ماهیگیری ، رستوران ها ، مغازه ها و کافه های زیادی در نزدیکی هتل واقع شده اند . این هتل 79 اتاق و ویلا با تهویه مطبوع دارد . اتاق های هتل به زیبایی طراحی و با مبلمان و امکانات پیشرفته تزئین شده اند . تلویزیون کابلی ، امکانات قهوه و چای ، مینی بار ، اتصال بیسیم رایگان ، بالکن خصوصی و … از امکانات اتاق ها هستند . این هتل از هتل های چهار ستاره سامویی است . 

4- هتل ماناتای

هتل ماناتای یکی از هتل های چهارستاره سامویی است که در ساحل شرقی در خلیج تایلند واقع شده است . این هتل از هتل های منحصر به فرد است که دارای امکانات پیشرفته است . در اطراف هتل امکانات غواصی و دوچرخه سواری برای گردشگران تور سامویی فراهم است . اتاق های این هتل با امکاناتی نظیر تهویه مطبوع ، تلویزیون های ماهواره ای ، حمام با سشوار و بالکن می باشند . 

5- هتل ایبس

دهمین رتبه از 10 هتل برتر در سامویی ، هتل ایبیس می باشد که در کنار ساحل بو فوت قرار دارد . در اطراف هتل مغازه ها و رستوران ها و فروشگاه های زیادی را خواهید دید . با 5 دقیقه رانندگی به روستای ماهیگیری خواهید رسید و با 15 دقیقه با ساحل چاونگ . این هتل اولین هتل بین المللی سه ستاره در سامویی است که دارای بیش از 250 اتاق با امکاناتی همچون تلویزیون ، تلفن ، Wi-Fi ، سشوار ، یخچال و حمام اختصاصی با دوش .





بازدید امروز: 1 ، بازدید دیروز: 1 ، کل بازدیدها: 15167
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ