سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارزانترین هتل های پاتایا

ارسال شده توسط nazanin در 97/3/26:: 10:27 عصر

1- هتل ترو پاتایا - True Hotel 

هتل ترو از هتل های 2 ستاره پاتایاست که تنها 1 دقیقه پیاده روی از ساحل فاصله دارد . این هتل که در سال 208 ساخته شده است ، در 6 کیلومتری پاتایا در جامتین جنوبی قرار دارد . هتل ترو 5 طبقه است . اتاق های هتل دارای سیستم تهویه ی مطبوع یا فن میباشد و دارای تلویزیون کابلی و یخچال می باشند . هر اتاق دارای حمام اختصاصی با دوش است . این هتل همچنین دارای رستوران می باشد . 

 

2- هتل آسیا پاتایا - Asia Backpackers Hotel 

هتل آسیا مسافرخانه ای با دارای درجه 2 ستاره است و در موقعیت خوبی قرار دارد . این هتل تنها 12 دقیقه پیاده روی از ساحل فاصله دارد . واکینگ استریت نیز 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد . این مسافرخانه دارای 3 طبقه و 3 اتاق می باشد . اتاق خوابگاه ها با تهویه مطبوع و صندوق امانات مجهز شده اند . امکانات حمام مشترک نیز در دسترس است . اجاره دوچرخه و خدمات فکس / فتوکپی ، میز تور و اتاق بازی از دیگر امکانات این مکان است . این هتل دارای پارکینگ شبانه روزی و اینترنت رایگان نیز می باشد . 

 

3- هتل اونیو بیچ پاتایا - Avenue Beach Hotel 

هتل اونیو بیچ هتلی 3 ستاره است که در خیابان ساحل جامتین واقع شده است . این هتل فاصله کوتاهی از ساحل جامتین دارد . با تنها 1 دقیقه پیاده روی به ساحل خواهید رسید . در نزدیکی هتل فروشگاه ، داروخانه و مغازه های ماساژ سنتی تایلندی وجود دارد . این هتل دارای 13 اتاق می باشد . تمام اتاق ها دارای تهیه مطبوع ، دوش و تلویزیون هستند . برخی از اتاق ها نیز دارای بالکن با منظره دریا هستند . هتل همچنین دارای رستوران می باشد . 

 

4- هتل بان داک مای پاتایا - Baan Dok Mai Hotel 

هتل بان داک مای از هتل های 2 ستاره است که تنها 800 متر از واکینگ استریت فاصله دارد . این هتل که از هتل های ارزان قیمت پاتایاست . ایستگاه راه آهن پاتایا در فاصله 5.5 کیلومتری هتل قرار گرفته است . این هتل دارای 7 اتاق می باشد . اتاق ها مبله شده اند و دارای تهویه مطبوع،  تلویزیون کابلی و یک دستگاه پخش دی وی دی هستند . صندوق امانات ، یخچال و کتری برقی نیز از دیگر امکانات اتاق ها هستند . امکانات حمام ، حوله و لوازم آرایشی و بهداشتی در حمام خصوصی نیز در دسترس هستند .

 

5- هتل هیل این پاتایا - Hill Inn Hotel 

هتل هیل این در 5 دقیقه ای ساحل پاتایا واقع شده است . این هتل در فاصله 10 متری از سنترال فستیوال پاتایا قرار دارد . با 5 دقیقه پیاده روی نیز می توانید به واکینگ استریت برسید . این هتل در سال 2013 ساخته شده است و دارای 22 اتاق می باشد . هر اتاق دارای سیستم تهویه ی مطبوع و فن است و یک استخر با میز دارد . اتاق ها دارای حمام اختصاصی و دوش ، حوله و لوازم آرایشی است . تلویزیون کابلی ، یخچال و کتری برقی نیز از دیگر امکانات اتاق ها هستند . این هتل همچنین دارای اینترنت رایگان می باشد .  یک شاتل از هتل به فرودگاه با هزینه اضافی (24 ساعته در دسترس) و پارکینگ رایگان نیز در دسترس است .

 

6- هتل آپارتمان سوفون 19 پاتایا - Sophon.19 Apartment Hotel 

هتل آپارتمان سوفون 19 دارای درجه 3 ستاره است . این هتل دارای 57 اتاق است و با امکاناتی از جمله تهویه مطبوع ، تلویزیون ، بالکن ، یخچال و دوش می باشد . این هتل همچنین دارای خدمات خشکشویی ، صندوق امانات در جلوی پارکینگ ، قهوه / چای در منطقه مشترک ، استخر روباز ، باغ ، رستوران و صبحانه (هزینه اضافی) ، سالن آرایش و اینترنت رایگان می باشد .

 

7- مسافرخانه بی آر پاتایا - BR-Guesthouse 

مسافرخانه بی آر یکی دیگر از هتل های ارزان قیمت در پاتایاست که با 5 دقیقه پیاده روی به سنترال فستیوال پاتایا خواهید رسید . این هتل دارای 7 اتاق می باشد . اتاق ها با تهویه مطبوع ، بالکن خصوصی ، Wi-Fi رایگان ، تلویزیون کابلی ، یخچال و صندوق امانات ، حمام های اختصاصی با دوش مجهز شده اند . برخی از اتاق ها دارای یک صندلی است . در نزدیکی هتل رستوران های محلی زیادی وجود دارد . 

 

8- هتل سنترال پالاس پاتایا - Central Place Hotel 

هتل سنترال پالاس از هتل های 2 ستاره در پاتایاست که در سال 2002 ساخته شده است و در 10 دقیقه ای از ساحل Sangchan واقع شده است . این هتل دارای 4 طبقه و 41 اتاق است و با امکاناتی چون تهویه مطبوع ، بالکن تلویزیون ، تلفن ، یخچال و رایگان Wi-Fi مجهز شده اند . امکانات حمام نیز موجود است . این هتل دارای یک مرکز تناسب اندام ، پذیرش 24 ساعته ، خدمات خشکشویی و سرویس ماساژ است . پارکینگ رایگان عمومی نیز در این هتل در دسترس است . در 50 متری هتل نیز رستوران های محلی زیادی وجود دارد . 

 

9- مهمانخانه مالی پاتایا - Malee Pattaya Guesthouse Hotel 

مهمانخانه مالی در مرکز پاتایا قرار دارد . با 18 دقیقه پیاده روی به واکینگ استریت خواهید رسید . این مهمانخانه دارای 5 طبقه و 34 اتاق می باشد . اتاق های دارای تهویه مطبوع ، بالکن ، حمام خصوصی ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، تلویزیون ال ای دی ، یخچال ، مینی بار ، خدمات اتاق (ساعت های محدود) و فقط دوش می باشند . سرویس های ویژه شامل روزنامه های رایگان در لابی ، خدمات خشکشویی و میز پذیرش 24 ساعته می باشد . میز بیلیارد ، خدمات تور / بلیط ، مناطق سیگاری تعیین شده ، بار و رستوران ، کافی شاپ ، صبحانه (هزینه اضافی) ، روزنامه های رایگان در لابی و اینترنت وای فای رایگان از دیگر امکانات هتل مالی پاتایاست .

 

10- هتل چابا گاردن ریزورت پاتایا - Chaba Garden Resort Hotel 

از دیگر هتل های ارزان در پاتایا می توان چابا گاردن ریزورت را نام برد . چانبا گاردن ریزورت در 5 دقیقه ای از ساحل پاتایا و واکینگ استریت است . این هتل دارای استخر فضای باز و اتاق های بزرگ با آشپزخانه ، بالکن خصوصی و Wi-Fi می باشد . این هتل در سال 2009 ساخته شده است و دارای 5 طبقه و 30 اتاق می باشد . اتاق های تایلندی مدرن با کف پوش کاشی و مبلمان و منظره ای از شهر پاتایا که با امکاناتی نظیر آشپزخانه ، امکانات چای / قهوه ، مایکروویو ، یخچال ، حمام و سشوار ، تلویزیون ، تهویه مطبوع و خدمات روزانه اتاق می باشند . این هتل همچنین دارای امکاناتی خدمات شاتل فرودگاه و اجاره اتومبیل نیز می باشد . میهمانان تور پاتایا می توانند از غذاهای تایلندی و بین المللی در رستوران هتل لذت ببرند .  





بازدید امروز: 2 ، بازدید دیروز: 1 ، کل بازدیدها: 15168
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ