سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل ویستا در پاتایا

ارسال شده توسط nazanin در 96/12/26:: 12:0 صبح

هتل 4 ستاره ویستا پاتایا دارای 135 اتاق لوکس و سوئیت می باشد . امکانات اتاق های شامل تهویه مطبوع ، خط تلفن مستقیم ، تلویزیون 40 اینچ با کانال های ماهواره ای ، دسترسی به اینترنت WIFI ، امکانات قهوه و چای ، کتری الکترونیکی ، صندوق امانات ، حمام اختصاصی با سشوار ، یخچال ، مینی بار ، کلید کارتی و خدمات 24 ساعته اتاق می باشد .

هتل ویستا در پاتایای شمالی و جاده ساحل پاتایا واقع شده است . با یک پیاده روی 100 متری به ساحل پاتایا خواهید رسید . این ساحل از سواحل بسیار محبوب در بین گردشگران می باشد . 

 


هتل ایبیس در بانکوک

ارسال شده توسط nazanin در 96/12/22:: 12:0 صبح

هتل ایبیس دارای 213 اتاق می باشد که دارای تجهیزاتی همچون یخچال ، تلویزیون ماهواره ای ، تهویه مطبوع ، صندوق امانات ، مینی بار ، امکانات چای و قهوه ، میز در اتاق ، امکانات اتو ، حمام خصوصی با وان ، دوش سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی ، تلویزیون صفحه نمایش تخت ، تلفن مستقیم ، رادیو ، مبلمان ساده و سبک چوب و اینترنت رایگان Wi-Fi می باشند .

هتل ایبیس از محبوب ترین هتل های بانکوک که 1.6 کیلومتر از پارک لمپینی ، سایام پاراژون و ترمینال 21 فاصله دارد . ایستگاه مترو و ایستگاه متروی MRT-Khlong Toei در نزدیکی هتل نیست .


ارزانترین مراکز خرید پاتایا

ارسال شده توسط nazanin در 96/12/15:: 5:8 عصر

یکی از سرگرمی هایی که می توانید در طول روز در پاتایا انجام دهید ، خرید کردن است . پاتایا مراکز خرید فراوانی دارد که جوابگوی هر نوع سلیقه ای می باشد . برای خرید سوغاتی و یا نیازهای خود به بازارهای پاتایا بروید . آشنایی با ارزانترین مراکز خرید پاتایا می توانید در خرید سوغاتی کمک زیادی به شما و هزینه هایتان باشد . 

بازار ناکلوا در جاده سوخومویت 

مراکز خرید ارزان پاتایا 

بازار ناکلوا یک بازار بزرگ و شلوغ است که به صورت شبانه و گاهی اوقات در طول روز فعالیت دارد . در این بازار طیف وسیعی از اجناس مختلف را تنوعی بیشتر از دیگر بازارهای محلی خواهید یافت . رفتن به این بازار فرصتی برای خرید انواع مواد غذایی و البته بسیار ارزان می باشد . این بازار همچنین برای خرید سوغاتی بسیار منحصر به فرد است و حتی اگر چیزی خرید نکنید ، بازدید از جاده سوخومویت تجربه ای جدید خواهد بود . این مکان به عنوان بازار شمال پاتایا و یا بازار ناکلوا معروف است . در این بازار حدود 600 غرفه فروش وجود دارد . 100 غرفه متعلق به فروش مواد غذایی است . 

 

بازار شب پاتایا

مراکز خرید ارزان در پاتایا 

بازار شب پاتایا یکی از مراکز خرید ارزان پاتایا است . این بازار جای خوبی برای خرید سوغاتی و لباس های تابستانی است . این بازار دارای تهویه مطبوع است . در حالی که برخی از بازارهای فضای باز در فصول گرم می توانند بسیار خسته کننده باشند ، اما با بازدید از بازار شب پاتایا از گرما به دور خواهید بود .  اقلام موجود در بازار عبارتند از تی شرت ، پیراهن ، شلوارک ، شلوار جین ، کیف ، چمدان ، عینک آفتابی ، صابون های معطر ، کلاه ، روسری ، کفش ، لوازم آرایشی و طیف وسیعی از دیگر سوغاتی های مختلف . 

 

بازار شب خیابان تپراسیت پاتایا

مرکز خرید ارزان پاتایا 

بازار شبانه تپراسیت یکی از محبوب ترین بازار های محلی در پاتایا است . این بازار نزدیک به خیابان سوخومیت ، در مجاورت مرکز خرید اوت لت قرار دارد . این بازار هر شب از جمعه تا یکشنبه ، جمعیت زیادی از مردم محلی و گردشگران تور تایلند را جذب می کند . این بازار همچنین به عنوان بازار آخر هفته پایا شهرت دارد . جاذبه اصلی در این بازار برای بسیار از محلی ها ، مواد غذایی خیابانی است . دو ردیف فروشندگان انواع طعم های تایلندی ، میوه های تازه ، آبمیوه ها و غذاهای دریایی ، نودل ، نان و دسرهای مختلف را به فروش می رسانند . پیدا کردن یک فضای خالی برای نشستن و غذاخوردن در این بازار می تواند کاملا یک چالش باشد!

 

بازار سوی بواکائو

مراکز خرید ارزان پاتایا

سوی بواکائو یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین بازارهای محلی در پاتایا است . هر روز سه شنبه و جمعه ، طیف گسترده ای از محصولات را در قیمت های مناسب در این مکان می توانید ببینید . این بازار یکی از بهترین مکان های شهر برای خرید سوغاتی است . بازار Soi Buakhao دو بار در هفته بین پاتای جنوبی و خیابان namesake فعالیت دارد . کالاهای موجود در بازار عبارتند از انواع تی شرت ، شورت ، شلوار جین ، اجناس ابریشم تایلندی ، کیف های دستی ، عینک آفتابی ، کفش و لباس . برخی از غه ها نیز به فروش میوه و ادویه محلی ، حیوانات خانگی ، گیاهان ، سبزیجات و جواهرات طلا تعلق دارند . 

 

بازار شناور پاتایا

مراکز خرید ارزان پاتایا

بازار شناور یکی از مراکز خرید ارزان پاتایا و بازارهای توریستی پاتایاست که با پوشش 100،000 متر مربع در چهار بخش پاتایا تقسیم می شود : هر بخش نماینده فروش محصولات از چهار بخش اصلی تایلند (شمال، شمال شرق ، مرکزی و جنوب) می باشد . این بازار دارای بیش از 114 فروشگاه و فروشندگان آبی است که غذاهای معتبر تایلندی ، دسرها و غذاها را از سراسر کشور به فروش می رسانند . بازار شناور یکی از محبوب ترین مراکز خرید تایلند است و از چیزهایی است که باید تجربه شود . می توانید قایق اجاره کنید و به کشف زندگی تایلندی بپردازید . پیاده روی در میان خانه های چوبی در سبک های مختلف نیز می تواند سرگرم کننده باشد .





بازدید امروز: 0 ، بازدید دیروز: 1 ، کل بازدیدها: 15173
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ