سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل 3 ستاره ارکید دبی

ارسال شده توسط nazanin در 97/2/15:: 9:9 عصر

هتل ارکید یکی از هتل های 3 ستاره دبی است که مورد توجه گردشگران می باشد . این هتل در مرکز دبی در منطقه تجاری قرار دارد و تا مراکز اصلی شهر فاصله ای ندارد . در ادامه با امکانات و خدمات این هتل بیشتر آشنا خواهید شد . 

هتل ارکید دارای 84 اتاق و سوئیت می باشد . همه اتاق ها با امکانات مدرن از جمله حمام و لوازم حمام ، اینترنت WIFI ، امکانات چای و قهوه ، سشوار ، اتو ، LCD  و ... مجهز شده اند . اتاق ها همچنین دارای مبلمان کلاسیک و شیک نیز می باشند . 

این هتل همچنین دارای رستوران محلی است که با انواع غذاهای محلی دریایی و بین المللی در وعده های ناهار و شام از میهمانان پذیرایی می کنند . هتل ارکید همچنین دارای یک باشگاه شبانه با دی جی های عربی و هندی است که شبی به یاد ماندنی را رقم خواهند زد .  استخر شنا ، باشگاه ورزشی و سونا از دیگر خدمات هتل هستند . 

فاصله هتل تا برج ساعت تنها 200 متر است . از دیگر مزیت های این هتل نزدیکی آن به ایستگاه مترو Al Riqqa است . از هتل تا ایستگاه مترو تنها 3 دقیقه فاصله است . چندین مرکز خرید و سینما نیز در نزدیکی هتل قرار دارند . سرویس شاتل رایگان هر روزه به فرودگاه از امکانات حمل و نقل در این هتل می باشد. 

آدرس هتل ارکید دبی 

دبی - دیره - خیابان الریگا 





بازدید امروز: 8 ، بازدید دیروز: 1 ، کل بازدیدها: 15181
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ