سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل 4 ستاره مرکور اوشن پاتایا

ارسال شده توسط nazanin در 96/10/30:: 10:54 عصر
هتل مرکور اوشن یکی از بهترین هتل های پاتایا می باشد که در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد . این هتل از هتل های ساحلی است بنابراین تفریحات ساحلی و جاذبه های ساحلی در دسترس مهمانان است . هتل 4 ستاره مرکور اوشن پاتایا دارای امکانات بسیار خوبی نیز می باشد که اقامتی به یادماندنی را برایتان رقم خواهد زد .  
امکانات هتل 4 ستاره مرکور اوشن پاتایا
هتل مرکور در پاتایا یکی از بهترین هتل های پاتایا می باشد که دارای 210 اتاق لوکس و سوپریور ، سوئیت های لوکس و خانوادگی که با امکاناتی همچون کلید الکترونیکی ، تهویه مطبوع ، صندوق امانات ، تلفن بیسیم ، تلویزیون 32 اینچ ، حمام اختصاصی با سشوار ، مینی بار ،یخچال ، امکانات تهیه قهوه و چای و  Wi-Fi رایگان مجهز شده اند .
هتل مرکوری اوشن ریزورت در مرکز پاتایا قرار دارد . این هتل در نزدیکی ساحل واقع شده است . ساحل پاتایا تنها 270 متر با این هتل فاصله دارد . با 6 دقیقه پیاده روی می توانید به آنجا برسید . 

جزیبات جشنوراه خرید در دبی

ارسال شده توسط nazanin در 96/10/27:: 5:55 عصر

جشنواره خرید یکی از بهترین جشنواره های دبی است که هرساله افراد زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می کند . این جشنواره از 26 دسامبر آغاز شده و تا 27 ژانویه ادامه دارد . اگر شما م در این تاریخ به دبی سفر کنید ، از تخفیفات 50 تا 90 درصد را شاهد خواهید بود . در طول جشنواره علاوه بر تخفیفاتی که شما را شگفت زده می کند ، می توانید شاهد برنامه های متنوع زیادی باشید . برنامه های ویژه ای از جمله موسیقی ، تئاتر عروسکی ، آتش بازی ، برنامه های طنز و سیرک برگزار می شود . کارناوال های چینی ، ژاپنی ، روسی و عربی برنامه اجرا می کنند . همچنین برنامه هایی برای کودکان و خردسالان نیز در نظر گرفته می شود .  در کنار اینها فستیوال غذای دبی که در این فستیوال برگزار می شود ، طرفداران زیادی دارد . 

منبع:

جشنواره خرید دبی


معروفترین جزایر اطراف سامویی

ارسال شده توسط nazanin در 96/10/26:: 11:49 عصر

سامویی یکی از زیباترین شهرهای تایلند به شمار می رود . در این جزیره گرمسیری و بسیار زیبا ، دیدنی های فراوانی خواهید دید . یکی از برترین جاذبه های گردشگری سامویی ، جزایر اطراف آن است که بسیار زیبا و دلفریب هستند . این جزایر خیلی رویایی هستند و توصیه می شود در سفر به سامویی حتما از آن ها دیدن کنید . در ادامه معروفترین جزایر اطراف سامویی را معرفی کرده ایم . 

 

1- پارک ملی دریایی آنگ تونگ

پارک ملی دریایی آنگ تونگ شامل 42 جزیره است . کل پارک 102 کیلومتر مربع را پوشش می دهد ، اما تنها 18 کیلومتر مربع آن زمین است . اکثریت جزایر شامل کوه های سنگ آهک هستند که حدود 100 تا 400 متر بالاتر از سطح دریا هستند . از آنجا که سنگ آهک می تواند ساختار خود را به سرعت به دلیل شرایط آب و هوایی و شیمیایی تغییر دهد ، جزایر دارای غار و صخره های بسیاری است . پارک آنگ تونگ در سال 1980 تأسیس شد .

2- کو تائن 

کو تائن تنها چند صد متر از ساحل جنوب غربی کو سامویی فاصله دارد . یک جزیره کوچک که در درجه اول برای مرجان و زندگی دریایی شهرت دارد . صخره های حفاظت شده جاذبه های اصلی این جزیره هستند . تور کو تائن شامل صخره نوردی است ، در مسیر بر روی یک پل چوبی راه می روید که به شما امکان دیدن جنگل های مانگرو و بازدید از یکی از زیباترین سواحل جزیره را در تور سامویی می دهد . 

 

3- کو پنگان 

کو پنگان با 167 کیلومترمربع ، پنجمین جزیره بزرگ در تایلند است . این جزیره تنها 12 کیلومتر با سامویی فاصله دارد و تنها راه دسترسی به آن از طریق کشتی و قایق است . این جزیره فوق العاده زرق و برق دار است و دارای بیش از 20 سایت شیرجه است . کوفنگان برای جشن ماه کامل شهرت دارد و میزبان جوانان زیادی با تور تایلند است . سواحل این جزیره سفید شنی است و طبیعت آن دست نخورده و دارای آب کریستالی می باشد . 

 4- کو نانگ یوان 

کو نانگ یوان از دیگر جزیره های زیبا اطراف سامویی است . می توانید با یک قایق سرعتی در حدود 90 دقیقه به این جزیره بروید . سواحل شن و ماسه ای شگفت آور که نفس را در سینه حبس می کنند . می توانید از تفریحات دریایی لذت ببرید و فرصتی برای روبرو شدن با زندگی اقیانوس داشته باشید . 

5- کو تائو

کوه تائو جزیره ای کوچک در سامویی محسوب می شود اما در طول سال ها با توجه به نقاط غواصی شگفت انگیز آن به شهرت رسیده است . کو تائو مترادف غواصی است . غواصی بزرگترین جاذبه در کو تائو است . اما این تنها جاذبه یا فعالیت در اینجا نیست . علاوه بر این مجموعه گسترده ای از زندگی دریایی مانند لاک پشت ها ، کوسه های صخره ای و باراکاودا را می توان در این جزیره مشاهده کرد .

 

منبع :

جزایر دیدنی در سامویی

 


معرفی 6 معبد برتر در پوکت

ارسال شده توسط nazanin در 96/10/25:: 1:33 عصر

1- معبد بودای بزرگ
بودای بزرگ یکی از مهمترین و مشهورترین جاذبه های پوکت است . این مجسمه در بالای تپه های Nakkerd بین چالونگ و کاتا قرار دارد و ارتفاع 45 متری آن به راحتی از دور دیده می شود . این مکان باشکوه بهترین منظره 360 درجه ای از جزیره پوکت را دارد ، با چشم انداز های جالب از شهر پوکت ، کاتا ، سواحل کارون ، خلیج چالونگ و … .

2- معبد چالونگ
وات چالونگ بیش از یک قرن است که مورد توجه است . محلی ها برای عبادت به معبد می روند و خارجی ها نیز برای آشنایی با آیین بودایی به معید می روند . دیوارهای معبد چالونگ با نقاشی هایی ترسیم شده که زندگی بودا و همچنین تصاویر مختلف بودا را نشان می دهد . این معبد فضایی آرام دارد و یکی از محبوب ترین معابد در پوکت است . در اطراف معبد پارکینگ زیادی وجود دارد . 

3- معبد جوی توی
معبد جوی توی معبد معروف چینی است که نقش مهمی در جشنواره گیاهخواری سالانه پوکت دارد . این معبد به عنوان یکی از قدیمی ترین و محترم ترین مراکز معنوی اطراف پوکت است . معبد جوی توی قبلا در Soi Romanee در شهر قدیمی پوکت قرار داشت و چندین سال پیش پس از آتش سوزی به محل فعلی آن منتقل شد .

4- معبد پراتانگ 

معبد پراتانگ بسیار بزرگ نیست ، اما مکان مهمی برای بازدید است . جذابیت اصلی مجسمه طلایی بودا نیمه سوخته است که افسانه های زیادی در مورد آن وجود دارد که همین باعث جذابیت آن برای گردشگران شده است . افسانه است که یک پسر و بوفالواش پس از تماس با این مجسمه بیمار شده و جان باختند .

 

5- معبد کائو رانگ
معبد کائو رانگ از مکان های بسیار زیبای پوکت است که در دامنه تپه رانگ قرار دارد . بودایی طلایی رنگ نشسته که مرکز معنوی بسیاری از مردم محلی است . این معبد در تعطیلات آخر هفته که محلی ها می روند ، شلوغ است . معبد خائو رینگ به دو بخش تقسیم می شود : ساختمان اصلی که معبد پشت آن نشسته با تپه سبز پشت آن و معبد جدید کنار آن . 

6- معبد سریسونتورن
معبد سریسونتورن که مردم محلی به عنوان وات لیپون می شناسند ، در تالوانگ ، در شمال شهر پوکت قرار دارد . اولین چیزی که از این معبد نظرتان را جلب می کند ، مجسم ای 29 متری بوداست که در بالای ساختمان مرکزی قرار دارد . در این معبد تعداد زیادی تصاویر غیر بودا ، از جمله غول و شیرها که از اسطوره های تایلندی هستند ، وجود دارد . اعتقاد بر این است که آنها به عنوان نگهبانان معبد هستند . همچنین تصاویری از روح در معبد خواهید دید . 

 

 


آشنایی با جشنواره غذا در دبی

ارسال شده توسط nazanin در 96/10/24:: 3:30 عصر

فستیوال غذا یکی از جشنواه های مهم در دبی است که از 25 فوریه تا 12 مارس شروع می شود . در این فستیوال بیش از 200 ملیت شرکت می کنند . خلاقیت را در غذاهای این جشنواره خواهید دید . موضوع این فستیوال شامل 4 موضوع غذاهای امارات ، رستوران های دبی ، رستوران های خیابانی و رستوران های بین المللی می باشد . این رستوران در رستروان بیچ کانتین برگزار می شود و میزبان سرآشپزهای معروف می باشد . 

 

در طول جشنواره برنامه ها و سرگرمی های زیادی از جمله نمایش های شبانه و کلاس های ورزش و … اجرا می شود .
در طول جشنواره هفته ای با نام هفته رستوران دبی است که در افتتاحیه آن ، 30 رستوران منوی 3 وعده ای را با قیمت 189 درهم ارائه می دهند . 
رویداد “غذا خوردن با سرآشپزهای ستاره” فرصتی برای غذا خوردن با سرآشپزهای معروف جهان است . 
در رویداد “میز بلند و طولانی دبی” در مرکز دبی در امتداد بلوار محمد بن رشید ، میزی بلند با 6 نوع غذای ویژه چیده می شود . این رویداد میزبان 1000 میهمان می باشد . 
از دیگر برنامه های جالب این جشنواره ، کلاس های تخصصی آشیزی است که مدرس آن ها سرآشپزهای بین المللی و داخلی هستند .


   1   2      >



بازدید امروز: 4 ، بازدید دیروز: 1 ، کل بازدیدها: 15177
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ