سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 هتل ارزان سامویی

ارسال شده توسط nazanin در 97/3/12:: 11:2 عصر

هتل های ارزان در سامویی عموما مهمانسرا و مسافرخانه هستند که البته دارای امکانات مناسبی هستند و اقامت راحتی را خواهید داشت . 

 

1- مهمانسرا گرین سامویی - Green Guesthouse Hotel 

گرین گست هاوس از هتل های 2 ستاره سامویی است  که در چند قدمی از ساحل چاونگ قرار دارد . فاصله این هتل تا فرودگاه سامویی تنها 10 دققیه است . اتاق های هتل دارای تهویه مطبوع ، کمد لباس و حمام اختصاصی با دوش هستند . در این هتل خدمات شاتل و یک میز تور نیز وجود دارد . در اطراف هتل رستوران های تایلندی و بین المللی زیادی نیز وجود دارد . 

 

2- مسافرخانه هلو سامویی - Hello Backpacker Samui Hostel 

مسافرخانه هلو سامویی دارای درجه 2 ستاره است که در حدود 1.5 کیلومتری از KC Beach Club Chaweng قرار دارد . خیابان چاونگ نیز 2 کیلومتر با این خوابگاه فاصله دارد . فرودگاه سامویی نیز در 2 کیلومتری هتل قرار دارد . هر اتاق این هتل دارای حمام مشترک با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان می باشد . این خوابگاه نیز دارای میز تور است که به برنامه ریزی میهمانان کمک می کند .  

 

3- مهمانسرا بان کلایمای سامویی - Baan Kluaymai Guesthouse Hotel 

این مهمانسرا دارای درجه 1 ستاره است . فاصله هتل تا فرودگاه 5 کیلومتر است . همچنین، این هتل 4.6 مایل (7.4 کیلومتر) از مجسمه بزرگ بودا و 3.9 مایل (6.2 کیلومتر) از Fisherman"s Village Plaza است . از مزایای این مهمانسرا وای فای رایگان و پارکینگ می باشد . این هتل دارای 8 اتاق است که امکاناتی همچون حمام خصوصی ، تهویه مطبوع ، میز مطالعه ، تلویزیون ، یخچال و خدمات روزانه دارند .

 

4- هتل چاونگ این سامویی - Chaweng Inn Hotel 

هتل چاونگ این از هتل های 2 ستاره است که از هتل های ارزان قیمت سامویی به شمار می ورد . این هتل در قلب ساحل چاونگ قرار دادر و امکانات ساحلی برای میهمانان مهیاست . این هتل دارای 15 اتاق با امکاناتی همچون تهویه مطبوع ، حمام خصوصی با دوش ، تلویزیون و صبحانه مجهز شده اند . این هتل قیمت های مقرون به صرفه و امکانات مناسبی دارد . 

 

5- هتل کوکو هاوس سامویی - Coco House Samui Hotel 

هتل کوکو هاوس از هتل های دو ستاره سامویی است که تنها 8 دقیقه پیاده روی از ساحل فاصله دارد . با 20 دقیقه پیاده روی به خیابان مانئام خواهید رسید . فرودگاه سامویی در 30 دقیقه ای هتل قرار دارد . اتاق های هتل مبله هستند و با امکاناتی همچون تلویزیون ماهواره ای ، تهویه مطبوع و حمام اختصاصی مجهز می باشند . این هتل همچنین دارای وای فای رایگان و استخر شنا می باشد . در 5 دقیقه ای هتل رستوران های محلی زیادی وجود دارد . 

 

6- مهمانسرا لیتل استرالیا تامز سامویی - Little Austria Tams Guesthouse 

مهمانسرا لیتل استرالیا تامز دارای درجه دو ستاره است که در فاصله 1.5 کیلومتری از جاده چاونگ قرار دارد . فرودگاه بین المللی سامویی 707 کیلومتر با این هتل فاصله دارد . هر اتاق مهمانسرا دارای تهویه مطبوع ، تلویزیون ماهواره ای ، یخچال و مینی بار است . اتاق ها همچنین دارای حمام و اینترنت رایگان می باشند . این مهمانسرا همچنین دارای رستوران است که غذاهای اتریشی ، تایلندی و بین المللی را سرو می کنند . میهمانان می توانند در بار هتل از انواع نوشیدنی لذت ببرند . 

 

7- هتل دی وی سی سامویی - Dvc Hotel Samui Hotel 

هتل دی وی سی از هتل های 2 ستاره در سامویی است که تنها 2 دقیقه پیاده روی از ساحل فاصله دارد . دریاچه چاونگ 1.4 کیلومتر و فرودگاه سامویی 4 کیلومتر از هتل فاصله دارند . این هتل از هتل های ارزان سامویی است . این هتل دارای 6 اتاق است که دارای حمام اختصاصی با دوش ، تلویزیون و خدمات روزانه هستند . برخی از اتاقها دارای منظره ای از شهر هستند . 

 

8- مسافرخانه دی دی سامویی - DD Guesthouse & Backpacker 

مسافرخانه دی دی دارای درجه 1 ستاره است و تا ساحل چاونگ تنها 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد . این هتل 15 دقیقه تا فرودگاه سامویی ، مجسمه بودا و روستای فیشرمن فاصله دارد . اتاق های هتل دارای بالکن ، تهویه مطبوع ، یخچال ، فریزر و ... هستند . اینترنت رایگان در سراسر هتل در دسترس است . پذیرش 24 ساعته ، میز تور و خدمات شاتل از دیگر امکانات مسافرخانه دی دی هستند . در یک دقیقه ای از هتل رستوران های محلی وجود دارد . 

 

9- مسافرخانه بان اسمایل پالاس سامویی - Baan Smile Place Hotel 

این مسافرخانه دارای درجه 2 ستاره است که از هتل های با قیمت مناسب سامویی به شمار می رود . این مسافرخانه دارای 3 اتاق است که امکاناتی چون حمام مشترک ، تهویه مطبوع ، تلویزیون در مناطق مشترک و بالکن دارند . این هتل همچنین دارای وای فای رایگان می باشد . در نردیکی هل نیز پارکینگ رایگان وجود دارد . استخر روباز (ساعات محدود) ، خدمات تور ، حمل و نقل فرودگاه با هزینه اضافی و خدمات خشکشویی از دیگر خدمات این هتل هستند . 

 

10- مسافرخانه میتره سامویی - Mitree Guest House Hotel 

مسافرخانه میتره دارای درجه 2 ستاره می باشد که در ساحل چاونگ واقع شده است . این مسافرخانه دارای 3 طبقه و 8 اتاق می باشد که با امکاناتی همچون تهویه مطبوع ، حمام خصوصی ، تلفن ، یخچال ، بالکن ، تلویزیون ، صبحانه (هزینه اضافی) و خانه داری روزانه مجهز شده اند . این هتل همچنین دارای صندوق امانات ، خدمات خشکشویی ، پذیرش 24 ساعته ، پارکینگ رایگان و اینترنت رایگان می باشد . 





بازدید امروز: 6 ، بازدید دیروز: 1 ، کل بازدیدها: 15179
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ