سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 مرکز خرید مشهور در بانکوک

ارسال شده توسط nazanin در 97/1/28:: 9:25 عصر

1- مرکز خرید ام بی کی

7 مکان فوق العاده برای خرید در بانکوک

MBK یکی از قدیمی ترین مراکز خرید آسیا است که به نام Mahbookkrong نامگذاری شده است . این مرکز خرید در سال 1995 افتتاح شد و از آن زمان تا کنون به عنوان یکی از معروف ترین تایلند شناخته شده است . این مرکز خرید دارای 8 طبقه است . طبقه اول تا سوم مختص پوشاک ، لوازم آریشی و بهداشتی ، چرم ، طلا و جواهر و اسباب بازی است . طبقه چهارم که محبوبیت زیادی دارد مختص به لوازم الکترونیکی است . طبقه پنجم بیشتر به دوربین های دیجیتال اختصاص دارد .

2- شهر چینی ها

7 مکان فوق العاده برای خرید در بانکوک 

شهر چینی انتخابی عالی برای لذت بردن از تجربه محلی و خرید سنتی است. این منطقه کاملا سازگار با مراکز خرید در نقاط دیگر شهر است . بعلاوه اینجا از کمترین قیمت ها در بانکوک می توانید برخوردار شوید . منطقه ای پر جنب و جوش که می توانید ساعتها در کوچه پس کوچه های آن قدم بزنید و سرگرم شوید . هر چیزی که لازم داشته باشید در شهر چینی بانکوک یافت می شود .

3- سنترال ورلد

7 مکان فوق العاده برای خرید در بانکوک 

سنترال ورلد در سال 2006 افتتاح شد اما هنوز بزرگترین مرکز خرید تایلند و یکی از بزرگترین مجتمع های خرید در جهان است (ششم). سنترال ورلد شامل 8 طبقه است که هر کدام مخصوص فروش جنسی خاص است . به عنوان مثال ، لباس های زنانه را می توان در طبقه دوم ، لباس مردانه در طبقه سوم و لوازم الکترونیک در چهارم هستند . 

4- سیام پاراگون

7 مکان فوق العاده برای خرید در بانکوک

سیام پاراگون با بیش از 250 فروشگاه ، یکی دیگر از مراکز خرید بسیار محبوب در بانکوک است . نمایشگاه های مد مشهور با نام تجاری معروف ، که معولا مورد توجه مشتریان پولدار هستند . فروشگاه های مارک هایی مانند Versace ، Louis Vitton و Burberry را در اینجا می توانید پیدا کنید . این مرکز همچنین دارای بزرگترین آکواریوم در جنوب شرقی آسیا و یک مجتمع سینمایی با صفحه 16 اینچی است . 

5- پانتیپ پلازا

7 مکان فوق العاده برای خرید در بانکوک 

پانتیپ پلازا یک مرکز بزرگ IT است که در مرکز بانکوک قرار دارد و تمام نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری شما را دارد . مانیتور ، لپ تاپ ، پروژکتور ، پرینتر ، hoverboards ، کابل ، نرم افزار ، باتری های خارجی ، پخش کننده های mp3 و ... همه در زیر یک سقف جمع شده اند . یک پیشنهاد به شما اینست که مراکز خریدی را انتخاب کنید که مردم محلی بیشتر از آنجاخرید می کنند . این مرکز خرید در بین محلی ها محبوبیت دارد . 


بهترین تفریحات دبی برای خانواده ها

ارسال شده توسط nazanin در 97/1/25:: 4:24 عصر

دبی شهری مخصوص خانواده هاست . این شهر برای سرگرم کردن خانواده ها تفریحات زیادی دارد . در ادامه با بهترین تفریحات دبی برای خانواده ها آشنا خواهید شد . 

پارک های آبی 

بهترین تفریحات دبی 

در دبی دو پارک آبی معروف وجود دارد . پارک آبی آتلانتیس و پارک آبی وایلد وادی . این پارک ها بسیار مناسب برای وقت گذراندن با خانواده هاست . پارک آبی آتلانتیس در پالم جمیرا قرار دارد . هزینه بازدید از این پارک برای بزرگسالان در حدود 990 درهم و برای کودکان 495 درهم است . 

پارک آبی وایلد وادی در خیابان جمیرا ، کنار هتل جمیرا بیچ واقع شده است . این پارک در حدود 30 نوع وسیله بازی دارد که روزی هیجان انگیز نیز برای خانواده ها رقم خواهد زد . هزینه بلیط این پارک برای افراد بالای 1 متر 275 درهم و برای افراد زیر 1 کتر در حدود 210 درهم می باشد . 

بهترین زمان برای بازدید از ساحل جمیرا

شن و ماسه سفید و آبهای آرام ساحل جمیرا مناسب برای شام و تفریحات خانوادگی است . چندین رستوران خوشمزه در این ساحل وجود دارد که شما می توانید از آن ها در کنار چشم انداز برج العرب ، اولین ملک 7 ستاره در جهان ، لذت ببرید . کودکان در زمان هایی که هوا آرام و خنک است، می توانند در این ساحل بازی کنند . ساحل جمیرا یک سرگرمی مناسب برای خانواده ها و بچه ها است .

 

تماشای دبی از فراز برخ خلیفه

لذت بردن از دیدنی های جالب چشم انداز دبی و خط ساحلی آن ، در بالای برج خلیفه ، از فراز 124 طبقه به راستی که دیدنی است  . چشم اندازهای بی نظیر ، سریعترین آسانسورها در جهان و تلسکوپ با قدرت بالا که دبی را بنگرید . این تجربه شگفت انگیز است و یکی از بهترین گزینه های سرگرمی شبانه در دبی مخصوصا در طول غروب خورشید است .


معروفترین تفریحات در پاتایا

ارسال شده توسط nazanin در 97/1/21:: 8:46 عصر

پاتایا شهری است که بیشتر به خاطر تفریحات شبانه شهرت دارد . این شهر دارای بهترین مراکز برای تفریحات شبانه است . اما در این شهر تفریحات بیشتری وجود دارد که در طول روز می تواند شما را ساعتها سرگرم کند . در این مقاله  معروفترین تفریحات در پاتایا معرفی شده اند . 

 

سواحل پاتایا : جاذبه اصلی پاتایا همیشه سواحل و آب های گرم خلیج تایلند بوده است . دو ساحل اصلی پاتایا ، ساحل پاتایا و جومتین هستند که نه تنها دارای خط ساحلی طولانی هستند ، بلکه امکانات گردشگری از جمله رستوران ، تفریحات ساحلی و ... را دارا می باشد . غواصی ، اسنورکلینگ ، پاراسیلنگ ، موج سواری و قایقرانی از مهمترین تفریحات ساحلی پاتایا به شمار می روند . 

 

پارک های آبی پاتایا : در پاتایا چندین پارک آبی وجود دارد که از بهترین تفریحات پاتایا هستند و ساعتها شما را سرگرم خواهند کرد . یکی از مهمترین پارک های آبی پاتایا ، کارتون نتورک آمازون است که بزرگترین پارک آبی تایلند نیز می باشد . در این پارک بیش از 30 دستگاه تفریحی وجود دارد .  پارک آبی رامایانا در شمال ساحل جومتین قرار دارد . این پارک 160 هزار مترمربع وسعت دارد و از بیش از 30 سرسره آبی تشکیل شده است . 

جزایر اطراف پاتایا : در اطراف پاتایا نیز جزایری وجود دارند که دارای سواحل شنی زیبا هستند که انواع ورزش های آبی را می توانید در آنجا انجام دهید . نزدیک ترین و محبوب ترین Koh Lan است که روزانه با کشتی های منظم به آنجا سفر می کنند . 

تفریحات شبانه پاتایا

پاتایا در حقیقت در شب زنده است،  با طیف وسیعی از سرگرمی ها . به غیر از بارهای منظم که در سطح شهر هستند ، در بسیاری از بارهای هتل های بزرگ پاتایا ، هر شب موسیقی های زنده شامل راک و رول (از جمله Hard Rock Cafe) ، جاز و حتی شخصیت های Elvis ، اجرا می شود . برای کسانی که به تفریحات شبانه ، موسیقی و رقص علاقه دارند ، پاتایا انتخاب خوبی است . از دیگر سرگرمی های شبانه شامل نمایشگاه موسیقی آلانگکارن و نمایشگاه معروف Ladyboy در نمایشگاه های آلکازار و تیفانی می باشد . 

بهترین تفریحات پاتایا

مردم تایلند به جشنوراه ها علاقه زیادی دارند . پاتایا در طول سال چندین بار میزبان جشنواره های مختلف است . مانند جشنواره بین المللی موسیقی ، جشنواره های مختلف غذا ، جشنواره نور ، جشنواره آب و بسیاری موارد دیگر . برای سال نو (سالهای غربی ، تایلندی و چینی) پاتایا همچون دیگر شهرهای تایلند جشن های زیادی دارد .  تقریبا هر آخر هفته در طول فصل گردشگری ، نمایش آتش بازی در آسمان شهر وجود دارد . 

 

منبع:

لذت سفر


7 پارک محبوب در دبی

ارسال شده توسط nazanin در 97/1/16:: 12:0 صبح

1- پارک الخزان دبی

 10 تا از بهترین پارک های دبی 

اگر بخواهید بعد از ظهر با فرزندانتان وقت بگذرانید ، پارک الخزان باید بالای فهرست شما باشد . Al Khazzan بین جاده شیخ زاید و جاده آل واسل واقع شده است که برای سرگرم شدن خانواده ها بسیار مناسب است . این پارک یکی از قدیمی ترین فضاهای سبز دبی است که از اواخر دهه 1980 در خدمت مردم بوده است . یک زمین بازی برای کودکان نیز در این پارک وجود دارد .

 

2- پارک خور دبی

10 تا از بهترین پارک های دبی 

پارک خور یکی از بهترین فضاهای سبز دبی و تفریحات دبی است که درست در لبه کوه دبی قرار دارد . قدم زدن ، تماشای دوچرخه سواری در آب ، اجاره یک دوچرخه و اکتشاف و یا دیدن شهر از ویژگی های این پارک است . این پارک با حوضچه های وسیع چمن ، باغ گیاه شناسی و زمین های بازی کودکان ؛ یک جاذبه زیبا در مرکز شهر است و برای پیک نیک بسیار محبوب می باشد . 

 

3- پارک پورت سعید پلازا

10 تا از بهترین پارک های دبی 

اگر قصد فرار از شلوغی های دیره هستید ، به پارک پورت سعید پلازا بروید . در این پارک کوچک با کلبه های رنگارنگ ، می توانید روی یکی از نیمکت های مختلف بنشینید و فقط جهان و یا یکی از پرندگان رنگارنگ بومی را ببینید . اگر می خواهید ورزش کنید ، این پارک نیز مسیری با طول 400 متر برای دویدن و پیاده روی دارد .

 

4- پارک زابیل دبی

10 تا از بهترین پارک های دبی 

پارک زابیل یکی از پارک های محبوب خانواده هاست . این پارک دارای نمایشگاه های دریاچه ای ، قایق سواری ، ورزشگاه ها ، زمین های کبابی و جداول پیک نیک ، نمایشگاه های سرگرمی و آموزشی است . این پارک اولین پارک فناوری منطقه خلیج فارس (تعادل کامل بین سرگرمی و آموزش و پرورش) است و دارای مساحتی در حدود 47.5 هکتار می باشد و به اندازه ای بزرگ است که برای اوقات فراغت خانواده ها بسیار مناسب است . 

 

5- پارک القوز پوند

10 تا از بهترین پارک های دبی 

در تعطیلات آخر هفته ، پیشنهاد میی کنیم که پارک القوز پوند را امتحان کنید . زمین های بازی برای بچه ها ر، حوضچه های آبی و چمن های مناسب برای پیک نیک ، فضاهای مناسب برای پارکینگ برای همه ،و آب آشامیدنی رایگان ، همه برای یک پسک نیک خوب کافی هستند . این پارک بین جاده الخلیل و المهدان قرار دارد و آرامشی بی نظیر دارد .

 

6- پارک البرشا دبی

10 تا از بهترین پارک های دبی 

پارک البرشا نزدیکی به 50 هکتار وسعت دارد . در مرکز پارک دریاچه ای زیبا قرار دارد که می توانید در اطراف آن پیاده روی کنید . همچنین زمین بسکتبال و فوتبال ، ورزشگاه ها فضای باز ، پیست دو ، مسیر دوچرخه سواری در این پارک در خدمت گردشگران می باشد . آرامش این پارک به راستی که بی نظیر است . چمن های این پارک برای پیک نیک بسیار مناسب هستند . 

 

7- پارک بای اونیو

10 تا از بهترین پارک های دبی 

پارک بای اونیو محبوب خانواده هاست . این پارک با فضای 100،000 بهترین مکان برای گذراندن اوقات فراغت است . این پارک علاوه بر چمن سبز وسیع ، دارای مسیرهای پیاده روی ، دوچرخه سواری ، اسکیت بازی ، دو ورزشگاه در فضای باز ، زمین بازی کودکان ، ترامبولین و ... می باشد . پارک اسکیت در این پارک رایگان است و برای بچه ها بسیار عالی است .

 

10 تا از بهترین پارک های دبی 

 


پارک دلفین ها در دبی

ارسال شده توسط nazanin در 97/1/4:: 12:0 صبح

پارک دلفین ها زیر نظر شهرداری دبی اداره و به وسیله دولت حمایت می شود . این مرکز اولین دلفینارویم دارای تهویه مطبوع در خاورمیانه می باشد .

دلفیناریوم دبی بیش از یک نمایش دلفین هاست . سینمای 5 و 7 بعدی ، رستوران ، فضای بازی کودکان ، گردش های علمی مدرسه و مدرسه رقص عربی این پارک را تبدیل به یکی از تفریحات دبی کرده است .

از معایب این مرکز می توان به محدود بودن صندلی ها اشاره کرد و در روزهای شلوغ ممکن است دیدن نمایش دلفین ها برایتان مشکل باشد . بنابراین سعی کنید در سانس های خلوت به این پارک بروید .

رستوران دلفیناریوم نیز ظرفیت 150 نفر دارد ، بنابراین در سرویس دهی در روزهای شلوغ با محدودیت مواجه است . این پارک همه روزه از ساعت ده صبح باز می شود . یکشنبه ها نیز تعطیل می باشد .





بازدید امروز: 9 ، بازدید دیروز: 2 ، کل بازدیدها: 15195
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ