سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معروفترین تفریحات در پاتایا

ارسال شده توسط nazanin در 97/1/21:: 8:46 عصر

پاتایا شهری است که بیشتر به خاطر تفریحات شبانه شهرت دارد . این شهر دارای بهترین مراکز برای تفریحات شبانه است . اما در این شهر تفریحات بیشتری وجود دارد که در طول روز می تواند شما را ساعتها سرگرم کند . در این مقاله  معروفترین تفریحات در پاتایا معرفی شده اند . 

 

سواحل پاتایا : جاذبه اصلی پاتایا همیشه سواحل و آب های گرم خلیج تایلند بوده است . دو ساحل اصلی پاتایا ، ساحل پاتایا و جومتین هستند که نه تنها دارای خط ساحلی طولانی هستند ، بلکه امکانات گردشگری از جمله رستوران ، تفریحات ساحلی و ... را دارا می باشد . غواصی ، اسنورکلینگ ، پاراسیلنگ ، موج سواری و قایقرانی از مهمترین تفریحات ساحلی پاتایا به شمار می روند . 

 

پارک های آبی پاتایا : در پاتایا چندین پارک آبی وجود دارد که از بهترین تفریحات پاتایا هستند و ساعتها شما را سرگرم خواهند کرد . یکی از مهمترین پارک های آبی پاتایا ، کارتون نتورک آمازون است که بزرگترین پارک آبی تایلند نیز می باشد . در این پارک بیش از 30 دستگاه تفریحی وجود دارد .  پارک آبی رامایانا در شمال ساحل جومتین قرار دارد . این پارک 160 هزار مترمربع وسعت دارد و از بیش از 30 سرسره آبی تشکیل شده است . 

جزایر اطراف پاتایا : در اطراف پاتایا نیز جزایری وجود دارند که دارای سواحل شنی زیبا هستند که انواع ورزش های آبی را می توانید در آنجا انجام دهید . نزدیک ترین و محبوب ترین Koh Lan است که روزانه با کشتی های منظم به آنجا سفر می کنند . 

تفریحات شبانه پاتایا

پاتایا در حقیقت در شب زنده است،  با طیف وسیعی از سرگرمی ها . به غیر از بارهای منظم که در سطح شهر هستند ، در بسیاری از بارهای هتل های بزرگ پاتایا ، هر شب موسیقی های زنده شامل راک و رول (از جمله Hard Rock Cafe) ، جاز و حتی شخصیت های Elvis ، اجرا می شود . برای کسانی که به تفریحات شبانه ، موسیقی و رقص علاقه دارند ، پاتایا انتخاب خوبی است . از دیگر سرگرمی های شبانه شامل نمایشگاه موسیقی آلانگکارن و نمایشگاه معروف Ladyboy در نمایشگاه های آلکازار و تیفانی می باشد . 

بهترین تفریحات پاتایا

مردم تایلند به جشنوراه ها علاقه زیادی دارند . پاتایا در طول سال چندین بار میزبان جشنواره های مختلف است . مانند جشنواره بین المللی موسیقی ، جشنواره های مختلف غذا ، جشنواره نور ، جشنواره آب و بسیاری موارد دیگر . برای سال نو (سالهای غربی ، تایلندی و چینی) پاتایا همچون دیگر شهرهای تایلند جشن های زیادی دارد .  تقریبا هر آخر هفته در طول فصل گردشگری ، نمایش آتش بازی در آسمان شهر وجود دارد . 

 

منبع:

لذت سفر





بازدید امروز: 11 ، بازدید دیروز: 20 ، کل بازدیدها: 15236
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ