سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی 6 معبد برتر در پوکت

ارسال شده توسط nazanin در 96/10/25:: 1:33 عصر

1- معبد بودای بزرگ
بودای بزرگ یکی از مهمترین و مشهورترین جاذبه های پوکت است . این مجسمه در بالای تپه های Nakkerd بین چالونگ و کاتا قرار دارد و ارتفاع 45 متری آن به راحتی از دور دیده می شود . این مکان باشکوه بهترین منظره 360 درجه ای از جزیره پوکت را دارد ، با چشم انداز های جالب از شهر پوکت ، کاتا ، سواحل کارون ، خلیج چالونگ و … .

2- معبد چالونگ
وات چالونگ بیش از یک قرن است که مورد توجه است . محلی ها برای عبادت به معبد می روند و خارجی ها نیز برای آشنایی با آیین بودایی به معید می روند . دیوارهای معبد چالونگ با نقاشی هایی ترسیم شده که زندگی بودا و همچنین تصاویر مختلف بودا را نشان می دهد . این معبد فضایی آرام دارد و یکی از محبوب ترین معابد در پوکت است . در اطراف معبد پارکینگ زیادی وجود دارد . 

3- معبد جوی توی
معبد جوی توی معبد معروف چینی است که نقش مهمی در جشنواره گیاهخواری سالانه پوکت دارد . این معبد به عنوان یکی از قدیمی ترین و محترم ترین مراکز معنوی اطراف پوکت است . معبد جوی توی قبلا در Soi Romanee در شهر قدیمی پوکت قرار داشت و چندین سال پیش پس از آتش سوزی به محل فعلی آن منتقل شد .

4- معبد پراتانگ 

معبد پراتانگ بسیار بزرگ نیست ، اما مکان مهمی برای بازدید است . جذابیت اصلی مجسمه طلایی بودا نیمه سوخته است که افسانه های زیادی در مورد آن وجود دارد که همین باعث جذابیت آن برای گردشگران شده است . افسانه است که یک پسر و بوفالواش پس از تماس با این مجسمه بیمار شده و جان باختند .

 

5- معبد کائو رانگ
معبد کائو رانگ از مکان های بسیار زیبای پوکت است که در دامنه تپه رانگ قرار دارد . بودایی طلایی رنگ نشسته که مرکز معنوی بسیاری از مردم محلی است . این معبد در تعطیلات آخر هفته که محلی ها می روند ، شلوغ است . معبد خائو رینگ به دو بخش تقسیم می شود : ساختمان اصلی که معبد پشت آن نشسته با تپه سبز پشت آن و معبد جدید کنار آن . 

6- معبد سریسونتورن
معبد سریسونتورن که مردم محلی به عنوان وات لیپون می شناسند ، در تالوانگ ، در شمال شهر پوکت قرار دارد . اولین چیزی که از این معبد نظرتان را جلب می کند ، مجسم ای 29 متری بوداست که در بالای ساختمان مرکزی قرار دارد . در این معبد تعداد زیادی تصاویر غیر بودا ، از جمله غول و شیرها که از اسطوره های تایلندی هستند ، وجود دارد . اعتقاد بر این است که آنها به عنوان نگهبانان معبد هستند . همچنین تصاویری از روح در معبد خواهید دید . 

 

 





بازدید امروز: 8 ، بازدید دیروز: 0 ، کل بازدیدها: 15213
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ