سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 تا از بهترین غذاهای خیابانی در سامویی

ارسال شده توسط nazanin در 96/11/8:: 2:27 عصر

در این پست 5 تا از بهترین غذاهای خیابانی در سامویی را معرفی کرده ایم . این لیست غذاها را به خاطر بسپارید تا هنگام انتخاب غذای خیابانی آگاهی داشته باشید .

1- سوپ نودل 

سوپ رشته نودل تایلندی که از جوجه ، گوشت گاو یا گوشت خوک و یا غذاهای دریایی تهیه شده است . خودتان می توانید گوشت داخل سوپ را انتخاب کنید . بنابراین قبل از سفارش مطمئن شوید گوشت خوک در آن استفاده نشده است .  

2- نودل مخلوط 

فاد تایلندی یکی از غذاهای محبوب مسافران در تایلند است . این نودل های سرخ شده با سس ماهی ، فلفل قرمز ، سس قند و تامارند (و یا ترکیب تخم مرغ ، ماهی خشک شده ، توفو و تخم لوبیا) با میگو ، مرغ یا گوشت خوک آماده می شود .

غذای خیابانی سامویی

3- نودل برنج با کاری

کانوم جین (که اغلب به اشتباه Khanom Chin تلفظ می شود ) نوعی سوپ است که با برنج ، تخم مرغ پخته شده و سبزیجات تازه تهیه می شود . در این ظرف سنتی خوشمزه نیز می توان به جای برنج چسبنده ، سالاد پاپایا استفاده کرد .

4- غذاهای دریایی با برنج چسبنده

گوش کباب شده ، ماهی و غذاهای دریایی سنتی از محبوب ترین غذای خیابانی در تایلند است . از سینه مرغ تا ماهی های کوچک و از سوسیس تا قطعات گوشت خوک که 10 تا 20 بات فروخته می شوند .

5- کوکتل

روند جدیدی در بازارهای شبانه و پیاده روهای اطراف ساموئی وجود دارد : کوچه های کوکتل . شما می توانید موهیتو یا کوکتل را با 70-100 بات بخرید و در حالی که قدم می زنید ، نوش جان کنید . 

 





بازدید امروز: 1 ، بازدید دیروز: 15 ، کل بازدیدها: 15241
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ