سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معروفترین مراکز خرید پوکت

ارسال شده توسط nazanin در 96/11/14:: 11:39 عصر

در پوکت مراکز خرید زیادی وجود دارد که انواع اجناس ، هر آنچه را که لازم دارید به فروش می رسد . برخی از این بازارها توریستی هستند . مانند بازارهای شناور . برخی هم همچون بازارهای شبانه و آخر هفته اجناس ارزان می فروشند . در ادامه مطلب معروفترین مراکز خرید پوکت را معرفی کرده ایم . 

1- مرکز خرید جانگ سیلون

مرکز خریدی واقع در مرکز شهر که مقابل جاده بنگلا قرار دارد . این مرکز خرید از معروفترین مراکز خرید پوکت است که شامل سوپرمارکت Big C ، فروشگاه رابینسون ، هفت نمایشگاه تفریحی (شامل سینما ، سالن تئاتر ، بولینگ و ..)یک باشگاه شبانه ، یک هتل شیک و 200 فروشگاه و همچنین بیش تعداد زیادی رستوران می باشد .

2- بازار آخر هفته

بازار آخر هفته یکی از محبوب ترین بازارهای پوکت است . این بازار مکان خوبی برای خرید کالاهای دست دوم ، جین ، تی شرت ، جواهرات ، گل مصنوعی ، دی وی دی ، کفش ورزشی و بسیاری از کالاهای تقلبی می باشد . مانطو که می دانید بازارهای تایلندی بدون غذا صفایی ندارند . در این بازار غذاهای خیابانی زیادی وجود دارد . 

3- مرکز خرید سنترال فستیوال 

سنترال فستیوال یک مرکز خرید کاملا مجهز است که در خارج از شهر پوکت قرار دارد . در این مرکز خرید بیش از 120 فروشگاه قرار دارد که می توانید انواع لباس ، ساعت ،جواهرات ، لوازم خانگی ، اسبای بازی ،  ابریشم ، چمدان ، لوازم الکترونیکی از جمله لپ تاپ ، کتاب و دی وی دی و هر چیز دیگری که فکرش را می کنید ، خریداری کنید .

4- بازار شبانه چیلوا

بازار چیلوا پوکت یک بازار شبانه مدرن است که در جاده Yaowarat قرار دارد . این بازار کوچک اما در لیست بهترین بازارهای شبانه پوکت قرار دارد . به دلیل اینکه بازار چیلوا بیشتر برای محلی ها در نظر گرفته شده است بنابراین قیمت های مناسبی دارد . در این بازار از کانتینرهای رنگارنگ مخصوص حمل بار به جای مغازه استفاده شده است و همین شکل جالبی به بازار داده است . 

5- واکینگ استریت

خیابان واکینگ یکی از جاذبه های پوکت است . از اکتبر سال 2013 ، در این خیابان بازار هفتگی افتتاح شده است که محلی های به آن تالاد یایی به معنی بازار بزرگ می گویند . این بازار در شرق جاده تالانگ قرار دارد . روزهای یکشنبه مردم محلی و همچنین گردشگان به این بازار رفته و می توانند انواع لباس ، پارچه ، بدلیجات ، لوازم ورزشی و ... را خریداری کنید . 

6- بازار بانزان

بازار بانزان در پاتونگ در جاده سای کور درست در پشت مرکز خرید جانگ سیلون قرار دارد . هر چیزی که از یک بازار محلی انتظار دارید ، اینجا وجود دارد . این بازار دارای ساختمان هایی با معماری غربی و چینی است و همین باعث جذابین بیشتر این مکان شده است . انواع میوه ، مواد غذایی تازه ، غذای تایلندی ، نوشیدنی ، لباس ، کفش ، گل و ... را در این بازار می توانید با قیمت های مناسب و معقول خریداری کنید . 

7- فروشگاه های شهر قدیمی

شهر قدیمی پوکت نه تنها یک مکان زیبا و جذاب برای کشف است ؛ بلکه دارای فروشگاه های صنایع دستی و همچنین فروشگاه های نساجی است . صنایع دستی محلی در امتداد این خیابان ها پیدا می شود و در کنار جاده های Phang Nga و Yaowarat استودیوهایی خواهید دید که آثار کلاسیک و مدرن را به فروش می رسانند . 

8- جیم تامپسون

جیم تامپسون یک تاجر آمریکایی بود که در دهه های 1950 و 1960 به احیای صنعت ابریشم تایلندی کمک کرد . او به طور اسرار آمیز در سال 1967 از ارتفاعات مالزی ناپدید شد ، اما حرکت تجاری او ادامه داشته و در حال حاضر نام جیم تامپسون مترادف با اقلام ابریشم با کیفیت بالا در مراکز خرید تایلند است . در هر مرکز خرید که نام جیم تامپسون را دیدید بدانید ابریشم با کیفیت را خریداری خواهید کرد . 

9- بازار معبد کارن

وات کارن تقریبا 12000 متر مربع وسعت دارد . دو بار در هفته (سه شنبه ها و جمعه ها) یک بازار پر جنب و جوش در اینجا وجود دارد که بازدیدکنندگان می توانند انتخاب خوبی از محصولات و غذای محلی را داشته باشند و فرهنگ محلی را از نزدیک ببینند . محصولاتی که در بازار به فروش می رسد شامل تی شرت ، ساعت ، عینک آفتابی ، روسری و سارنگ ، شلوارک ، کیف های دستی ، جواهرات ارزان و سوغاتی های مقرون به صرفه می باشد .

10- فروشگاه پریمیوم اوت لت

پریمیوم اوت لت در جاده Bypass قرار دارد . در این فروشگاه لوازم ورزشی با برندهای معتبر در قیمت های معقول به فروش می رسد . تمامی اجناس تضمینی هستند . به غیر از مارک های تایلندی ، برندهای جهانی شامل Lacoste ، Guy Laroche ، Puppies Hush ، Warner Bros ، Pierre Cardin، Van Heusen  ، Levi"s ، Lee ، Nautica ، Adidas and Nike با تخفیف ویژه تا 70? به فروش می رسند .





بازدید امروز: 2 ، بازدید دیروز: 15 ، کل بازدیدها: 15242
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ