سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معروفترین دیدنی های پوکت

ارسال شده توسط nazanin در 96/11/18:: 12:28 صبح

پوکت جزیره ای است که جاذبه های فراوانی دارد . موزه های تاریخی ، معابد زیبا و باشکوه ، تفریحات شبانه ، سواحل رویایی ، و بسیاری جاذبه های گردشگری دیگر . این جزیره همه چیز را با هم دارد و سفر به آن سفر کاملی خواهد بود . در ادامه معروفترین دیدنی های پوکت را نام برده ایم . 

مکان های دیدنی پوکت

شهر قدیمی

شهر قدیمی یکی از جالب ترین مکان های دیدنی پوکت است که در ترکیبی از فرهنگ های تایلندی ، چینی ، پرتغالی ، هندی وو ... را خواهید دید . گشتن در خیابان های این شهر و دیدن ساختمان های باشکوه ، مغازه های جالب ، کافه های کوچک ، نانوایی ها و رستوران های خیابانی ... برای یک نیم روز بسیار جالب است . این شهر شامل 5 خیابان اصلی و کوچه های کوچک است .

معبد وات‌چالونگ

وات چالونگ یکی از مهمترین معابد پوکت است که هر ساله هزاران نفر از گردشگران تور پوکت آن بازدید می کنند . این معبد به زیبایی تزئین شده است . در تعطیلات ویژه این معبد میزبان نمایشگاه های کشور است ، با عطر و طعم واقعی غذاهای محلی که تنها می توانید در اینجا بچشید . وات چالانگ تاریخی جالب دارد و مرکز معنوی جزیره پوکت است . 

بودای بزرگ

در هر جایی از جنوب پوکت ، مجسمه غول پیکر بودای نشسته در بالای تپه ناکرد دیده می وشد . بودای بزرگ در سال 2004 ساخته شده و حدود 45 متر ارتفاع دارد . هزینه ساخت این مجسمه 30 میلیون بات بوده است . در کنار مجسمه اصلی ، یک مجسمه طلایی کوچکتر ساخته شده از برنج وجود دارد . 

سواحل

سفر به جزیره پوکت بدون دیدن سواحل آن کامل نخواهد بود . برای دیدن زیباترین سواحل پوکت به سواحل غربی بروید . اینجا جایی است که خواهید فهمید که چرا پوکت مقصد اصلی توریستی تایلند است .  علاوه بر زیبایی های طبیعی فراوان که بهشت را تداعی می کنند ، می توانید از تفریحات سواحل لذت ببرید . در سواحل همچنین امکانات گردشگری کاملی در دسترس مسافران تور تایلند وجود دارد . 

فانتاسی شو

فانتاسی پوکت مجموعه ای 14 هکتاری پر از فعالیت و سرگرمی است . فانتاسی یکی از نمایش های معروف در تایلند است . این نمایش ویترین تاریخ و فرهنگ تایلند است . اینجا تقریبا 20 سال است که همراه اجرا می شود و روبه روز بر محبوبیت آن افزوده می شود . رقصندگان زیادی در اینجا برنامه اجرامی کنند . هر ساله میلیون ها نفر از سراسر جهان از فانتاسی شو پوکت دیدن می کنند .





بازدید امروز: 4 ، بازدید دیروز: 15 ، کل بازدیدها: 15244
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ